B2B LinkedIn training
"Zichtbaar Vakmanschap"

Beter de doelgroep vinden
en aan je binden.

Dit is de training (4 uur + Q&A sessie) waarin ik je leer hoe je zorgt voor meer bereik & volgers van jullie LinkedIn Company Page (bedrijfspagina). Meer dan 500 deelnemers namen deel aan een van mijn trainingen, masterclasses en presentaties hoe je beter door de doelgroep opgemerkt wordt en opgemerkt blijft.

Je leert alle do’s & dont’s, de laatste kennis over het algoritme & functionaliteiten en hoe je consistent & waardevol online zichtbaar bent zonder dat het een dagtaak op zich wordt.

Voor wie: marketing en communicatie, project- en programmamanagers en andere medewerkers die de LinkedIn bedrijfspagina beheren.

€ 1295
5/5
Sacha Verjans
Sacha VerjansJOGG regisseur | GGD Zuid Limburg
Lees verder
Door deel te nemen aan de training wilde ik leren hoe ik me als professional kan profileren op LinkedIn. Ik gebruikte LinkedIn passief. LinkedIn was voor mij met name een online C.V. en af en toe ging ik scrollend door mijn tijdlijn om vervolgens moedeloos te worden na het zien van de (top)prestaties van anderen. Herma liet me inzien dat ik LinkedIn anders moet gebruiken: niet alleen maar lezen, maar bijdragen. “Mensen doen het liefste zaken met mensen”, aldus Herma, en daarvoor moest ik mijn LinkedIn gaan vullen met informatie over mijzelf en de site anders gaan gebruiken. Door de opdrachten van Herma werd ik uitgedaagd om actief bij te dragen op LinkedIn. Naarmate ik meer “oefende” kreeg ik zelfs steeds meer plezier in het gebruik van LinkedIn. De LinkedIn-training van Herma is een echte aanrader: de praktische tips en de persoonlijke adviezen hebben me veel inzicht gegeven in de mogelijkheden van LinkedIn en het gebruik van LinkedIn. Herma’s enthousiasme was een mooi extraatje in de training!
Roberto Lanckohr
Roberto LanckohrING | Zakelijk Zuid Limburg
Lees verder
Klanten/relaties openden zich gaandeweg de masterclass steeds meer door vragen te stellen en vooral het besef dat LinkedIn effectiever gebruikt kan worden. Daarnaast zie je na de masterclass verbinding ontstaan waardoor zij individueel beter worden als ondernemer en er groei kan ontstaan. Dat geeft mij een heerlijk gevoel en de bevestiging van toegevoegde waarde te zijn vanuit ING en mijn rol als adviseur zakelijk.
Wim Buck
Wim BuckL1 | Marketing & sales
Lees verder
Herma heeft ons team een eerste boost gegeven en ons meegenomen in de wondere wereld van LinkedIn. Om deze richting de B2B markt beter te gebruiken als marketingmiddel.
Vorige
Volgende
Wat is dit voor een training?

Je leert precies wat ervoor nodig is om de bedrijfspagina qua bereik en aantal volgers te laten groeien. De training bestaat uit een training bij jullie op locatie of online (ZOOM of Teams). Na de training is er de follow up sessie (meestal 4-6 weken na de training) waarin de deelnemers opnieuw vragen kunnen stellen, feedback krijgen op hun profiel, bedrijfspagina en de content die gedeeld is.

Daarnaast krijgen alle deelnemers toegang tot de online leeromgeving. Waar alle inhoud, instructievideo’s over functionaliteiten en whitepapers altijd terug te kijken zijn. Eerdere deelnemer: “Wat een praktische training, geen urenlang geroeptoeter maar ‘hands on’. Heel prettig.”

 

Hoeveel tijd kost het?
  • 4 uur training + 60-90 minuten voor de follow up sessie.
  • Tijdens de training geef ik je een boost aan kennis en inspiratie en steken we samen de handen uit de mouwen. Je hebt na afloop precies datgene paraat dat zorgt voor een verdere directe uitrol van acties en implementatie.

“Het terugkijken van de instructievideo’s is super handig. Stap voor stap waar je ook alweer precies moest klikken.”, aldus één van mijn deelnemers.

Wat komt aan bod tijdens de training?
  • Alle persoonlijke profielen van de deelnemers krijgen de professionele update die nodig is, zodat ze een positief visitekaartje zijn voor de organisatie en hun eigen carrière.
  • Kennis over waardevolle content: de do’s and dont’s en waarom berichten ‘viral’ gaan.
  • Wat is waardevolle content? En welke content kunnen medewerkers zoal delen. 
  • Wordt ieders netwerk strategisch uitgebreid, zodat de doelgroep wordt bereikt.
  • Wanneer er een commerciële opdracht ligt voor de organisatie: hoe genereer je lead?
  • LinkedIn in de mix: alle marketing- en salesactiviteiten sluiten op elkaar aan, zodat ze elkaar versterken.
  • Het verschil in impact tussen persoonlijke profielen en de bedrijfspagina en welke content deel je waar op.
  • Strategie bepalen voor de content die vanuit de organisatie gedeeld wordt.
  • Welke informatie geven de statistieken van LinkedIn je (bedrijfspagina en de persoonlijke profielen) en wat kun je ermee?
  • Wat wel en wat vooral niet te doen voor meer bereik en meer interactie.
  • Update over het algoritme van LinkedIn: tips & tricks.
Op een rijtje:
  • € 1295 
  • Incompany training (of online als dat gewenst is)
  • Maximaal 10 deelnemers
  • 4 uur + online follow up sessie
  • Toegang voor alle deelnemers online leeromgeving. Waaronder de (instructie)video’s en whitepapers.
  • Excl. BTW en reiskosten (tenzij de training online gegeven wordt)
5/5