GRATIS MASTERCLASS: LINKEDIN STRATEGISCH INZETTEN
ALS MARKETING- EN COMMUNICATIEMIDDEL

Leer hoe je LinkedIn effectief gebruikt
voor organisatieprofilering en arbeidsmarkt- communicatie.

Als marketing, communicatie- of HR-manager binnen een organisatie weet je hoe belangrijk het is om je organisatie zichtbaar te maken op de juiste platforms.

LinkedIn is een krachtig middel om zowel je organisatie als je werkplek in de spotlight te zetten, of je nu een commercieel bedrijf bent of een non-profitorganisatie.

Maar hoe benut je LinkedIn strategisch voor marketing en communicatie zonder dat het een extra taak wordt?

Veel MARCOM- en HR-managers lopen tegen de volgende obstakels aan:

  • We hebben geen tijd om LinkedIn goed te gebruiken, hoe passen we dit in onze drukke agenda’s?”
  • We weten niet precies wat we moeten delen om onze organisatie op een authentieke manier te profileren.”
  • “Hoe zorgen we ervoor dat LinkedIn ons helpt bij het aantrekken en behoud van de juiste medewerkers?”
  • “LinkedIn voelt als een verplichting, maar we willen het wel goed doen.”
  • “Hoe blijven we consistent zichtbaar zonder dat het lijkt alsof we iets proberen te ‘verkopen’?”
  • “Er is veel onzekerheid over de effectiviteit van LinkedIn voor organisatie- en arbeidsmarktcommunicatie.”

Herkenbaar? Dan is deze masterclass voor jouw organisatie!

Datum: dinsdag 13 mei (9.30-10.15 uur)

Meld je nu aan 👇

Waarom LinkedIn als marketing- en communicatiemiddel inzetten?

LinkedIn is meer dan alleen een platform voor individuele professionals. Het is een krachtig marketing- en communicatiemiddel dat organisaties helpt om zowel hun merk te profileren als zichzelf als aantrekkelijke werkgever te presenteren. Toch blijft het voor veel organisaties een uitdaging om LinkedIn effectief in te zetten voor:

  • Organisatieprofilering: Hoe laat je jouw organisatie zichtbaar zijn als een autoriteit in de branche.

  • Arbeidsmarktcommunicatie: Hoe trek je de juiste medewerkers aan, behoud je je medewerkers en zorg je ervoor dat jouw organisatie als werkgever opvalt.

  • Consistentie in communicatie: Hoe zorg je ervoor dat je zichtbaar blijft zonder dat het aanvoelt als extra werk of als een verplichting?

Niets doen is geen optie.

Waarom meedoen?

Ik deel mijn kennis en kunde met je:

  • Hoe je een strategische aanpak ontwikkelt die werkt.
  • Hoe je op de radar komt en blijft.
  • Hoe jullie LinkedIn optimaal als platform gaan benutten; niet vanuit een quick-fix. Maar voor een duurzame verankering binnen de organisatie. 
  • Praktisch toepasbaar, concrete tips – géén vage of veelomvattende kennis.

Wat weten anderen wel
en jij (nog) niet?

Wat je leert in deze masterclass:

  • Hoe je LinkedIn strategisch kunt inzetten voor organisatieprofilering en arbeidsmarktcommunicatie.
  • Hoe je de juiste contentstrategie ontwikkelt die past bij de cultuur van jouw organisatie en de boodschap die je wilt uitdragen.
  • De do’s & don’ts voor LinkedIn als marketing- en communicatiemiddel. Die zorgen voor meer en minder bereik.
  • Hoe je de effectiviteit van LinkedIn kunt meten en bijsturen om de juiste resultaten te behalen.

Speciaal voor:

  • MARCOM-managers die LinkedIn willen inzetten voor het versterken van hun organisatiemerk en zichtbaarheid.
  • HR-managers die LinkedIn willen gebruiken om hun organisatie als aantrekkelijke werkgever te profileren, talent aan te trekken en te behouden.
  • Organisaties die LinkedIn willen gebruiken om hun externe communicatie te verbeteren.

Meld je meteen aan voor deze gratis masterclass en ontdek hoe LinkedIn jouw organisatie helpt om beter zichtbaar te blijven.

Live online masterclass | dinsdag 13 mei | 9.30-10.15 uur

Niet het beste verhaal wint. Maar wie het (beste) verhaal het beste weet te vertellen wint.

Je krijgt concrete handvatten, direct toepasbare tips en een bewezen strategie waarmee je LinkedIn effectief inzet voor organisatie- en arbeidsmarktcommunicatie.

Twijfel je toch nog?


“We hebben geen tijd om LinkedIn goed in te zetten.” – Zonder een gerichte strategie blijft LinkedIn een tijdrovende taak zonder resultaat. Het is belangrijk om LinkedIn slim in te zetten en consistent zichtbaar te zijn.

“LinkedIn is alleen voor individuele professionals.” – LinkedIn is juist ideaal voor organisatieprofilering en arbeidsmarktcommunicatie. Het platform biedt de mogelijkheid om je organisatie als merk en als werkgever zichtbaar te maken.


“We weten niet precies wat we moeten delen.” – Geen zorgen! In deze masterclass leer je hoe je een contentstrategie ontwikkelt die perfect aansluit bij de behoeften van jouw organisatie en de juiste boodschap uitstraalt.

“Is LinkedIn echt effectief voor onze communicatie?” – LinkedIn biedt niet alleen een breed bereik, maar ook specifieke tools en mogelijkheden voor organisaties om zowel hun merk als hun arbeidsmarktcommunicatie te versterken.

 

Meld je nu gratis aan.

Live online masterclass | Dinsdag 13 mei | 9.30-10.15 uur

Waarom je deze masterclass niet mag missen:

Waarom je deze masterclass niet mag missen:

  • 100% praktisch en toepasbaar – Geen droge theorie, maar concrete strategieën die je direct kunt gebruiken.
  • Interactief en waardevol – Geen eenrichtingsverkeer, maar een sessie waarin je leert hoe LinkedIn jouw organisatie gaat helpen.
  • Vergroot jouw impact – Zet LinkedIn efficiënt in als marketing- en communicatiemiddel en zorg ervoor dat jouw organisatie de juiste medewerkers aantrekt en zichtbaar blijft.

Schrijf je direct in

Laat je naam en mailadres achter en neem gratis deel.

Over Herma

Mijn visie op marketing is dat niet het beste verhaal wint, maar wie het (beste) verhaal op de beste manier consistent laat zien.

Show them – don’t tell is dan ook mijn motto.

Mensen doen zaken met mensen en dat betekent dat je moet laten zien wat je mogelijk maakt en wie dat mogelijk maken. Niet af en toe heel veel, maar voortdurend een beetje. Zodat je structureel op de radar komt bij je doelgroep.

Als LinkedIn trainer help ik bedrijven & organisaties om hun zichtbaarheid op LinkedIn te vergroten. Zodat niet alleen de organisatie, maar ook de medewerkers zich krachtig profileren en laten zien hoe waardevol hun werk is. Zonder geroeptoeter of dat het een dagtaak wordt, wél met impact. 

Wat je over nog mij moet weten is dat ik een handen-uit-de-mouwen trainer ben. Bij mij gaat het vooral om ‘doen’.

Het werkt immers als jij werkt.

Ik laat je alleen in mijn trainingen zien hoe & wat er beter werkt, waarom ‘iets’ niet werkt en hoe het voor jullie beter werkt.

Je krijgt van mij veel ideeën, inspiratie en tips, altijd praktisch en meteen toepasbaar. Je wordt pas beter als je zelf aan de slag gaat. 

Ik Merk ook graag jullie Merk.

-Greetz, Herma 

Praktische details